مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 09:252018-08-19اجتماعي

دانشگاه های کشور پتانسیل خوبی برای حل مشکلات زیست محیطی دارند


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مشکلات گسترده زیست محیطی در کشور گفت: پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار باید در حد توان به سمت حل مشکلات محیط زیست کشور پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عیسی کلانتری در جلسه هیات امنای پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با اشاره به مشکلات زیست محیطی کشور و نقش پژوهش در حل این مشکلات گفت: برنامه و رویکرد اصلی پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار، افزایش و ارتقای آگاهی های کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست و عموم مردم در زمینه جدیدترین دستاوردهای دنیا است.

وی ادامه داد: پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار باید امکان دسترسی به دستاوردهای زیست محیطی دنیا برای تمامی کارشناسان، محیط بانان و محققین این حوزه را فراهم کند.

کلانتری با تاکید بر اینکه آگاهی مردم نسبت به مسائل زیست محیطی باید افزایش پیدا کند، گفت: وظیفه پژوهشکده محیط زیست است که اطلاعات و دلایل مشکلات زیست محیطی کشور را در اختیار مردم قرار دهد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه این پژوهشکده باید در آموزش های زیست محیطی مردم مداخله کند، گفت: اطلاعات کاربردی محیط زیست را ترویج کنید و در کنار آن تقویت علمی پژوهشکده در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های کشور پتانسیل خوبی برای حل مشکلات زیست محیطی دارند

دانشگاه های کشور پتانسیل خوبی برای حل مشکلات زیست محیطی دارند