مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 09:102018-08-19اجتماعي

پیگیری مترو برای رفع نواقص هواسازهای برخی از ایستگاه های خط 3


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در مورد نبود تهویه و فن در برخی از ایستگاه های خط 3 مترو، گفت: در سنوات گذشته برخی از ایستگاه های خط 3 بدون هواساز به بهره برداری رسیدند اما در حال پیگیری هستیم تا با نصب هواساز مشکل این خط را برطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه هوا سازهای پر قدرت مترو، سازه های مهمی هستند که چه در بحث ایمنی مسافران و چه در بحث کیفیت هوای داخل ایستگاه ها و خطوط مترو، بسیار مؤثرند، افزود: هوا ساز برخی از ایستگاه های خط سه راه اندازی نشده است؛ اما پیگیر رفع نقص هواسازهای خط سه مترو هستیم و سعی می کنیم بهترین خدمات را ارایه دهیم.

وی بیان کرد: ارتقای سطح خدمات موجود و حفظ آن بسیار هزینه دارد و سعی می کنیم بهترین خدمات را ارایه دهیم؛ چرا که نواقص اتفاقی، موجب نارضایتی می شود.

نوبخت در ادامه گفت: در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به صورت جدی پیگیر رفع نواقص هستیم و شهروندان و مسافران محترم نیز در صورت برخورد با هر مشکلی می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 30004277، سامانه تلفن گویا به شماره 6-88740163 و ارسال ایمیل به آدرس info.

metro@tehran.

ir پیام ها، پیشنهادات و انتقادهای خود را بیان کنند و با کمال میل پذیرای شنیدن انتقادات هستیم؛ چراکه هدف و وظیفه ما تکریم مسافران است نه انکار نوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مترو برای رفع نواقص هواسازهای برخی از ایستگاه های خط 3

پیگیری مترو برای رفع نواقص هواسازهای برخی از ایستگاه های خط 3