مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 09:002018-08-19اجتماعي

اشخاص حقیقی اجازه ارائه خدمات در حمل و نقل دانش آموزی را ندارند


سامانه پایش ناوگان دانش آموزی صبح امروز طی مراسمی با حضور نمایندگانی از وزارت کشور و آموزش و پرورش افتتاح شد و از سال تحصیلی جاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مرضیه حصاری مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری در این مراسم با بیان اینکه مشکلاتی در دستورالعمل اولیه حمل و نقل دانش آموزی وجود داشت، به این مشکلات اشاره کرد گفت: یکی از این مشکلات فقدان ناوگانی بود که مورد تایید شهرداریها و وزارت کشور باشد.

از طرفی قراردادها وکسری های آن نیز باعث نگرانی در آموزش و پرورش و شهرداری شده بود و همچنین نظارت نیز از دغدغه های مهم بود.

وی ادامه داد: جلساتی را از شهریور سال گذشته برگزار کردیم و در نهایت دستورالعملی نهایی شد که در این دستورالعمل جدید به هیچ عنوان اشخاص حقیقی اجازه ارائه خدمات در حمل و نقل دانش آموزی را ندارند که این مورد جزو ابهامات دستورالعمل قبلی بود و باعث شده بود که ناوگانی که هیچ نظارتی بر آن وجود ندارد و به نوعی شخصی هست اقدام به ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل دانش آموزی کند.

به گفته حصاری، طبق دستورالعمل جدید فقط اشخاص حقوقی یا شرکت های حمل و نقلی می توانند در حوزه حمل و نقل دانش آموزی خدماتی ارائه دهند که آنها نیز باید علاوه بر درج حمل و نقل در اساسنامه ها یشان ، به صورت جداگانه برای حمل و نقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشخاص حقیقی اجازه ارائه خدمات در حمل و نقل دانش آموزی را ندارند

اشخاص حقیقی اجازه ارائه خدمات در حمل و نقل دانش آموزی را ندارند