مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 08:402018-08-19اقتصادي

اطلاعیه شهرداری درباره لغو طرح ترافیک 33 نفر


سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای از لغو طرح ترافیک خبرنگاری 33 تن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آمده است: در پیگیری واکنش های صورت گرفته به اقدام بدیع شهرداری تهران در انتشار عمومی فهرست دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری، مجوزهای صادرشده برای 33 نفر از افرادی که مشخص شد حائز شرایط دریافت طرح خبرنگاری نبوده اند، حذف شد.

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص طرح ترافیک سال 1397، سهمیه محدود و مشخصی با تخفیف 90 درصد نسبت به عموم شهروندان به خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری تعلق گرفت که توزیع آن به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری واگذار شد.

پس از تهیه و تایید آیین نامه های مربوط، کار توزیع این سهمیه ها با فراخوان ثبت نام و بررسی مدارک انجام شد و نهایتا در روز ششم تیرماه فهرست اسامی 2240 نفر که مجوز طرح ترافیک با تعرفه خبرنگاری دریافت کرده بودند، بر روی سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شد؛ اقدامی که بازتاب های گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی در پی داشت.

سازمان حمل و نقل و ترافیک در همان زمان از اصحاب رسانه دعوت کرد این گام مهم برای ایجاد شفافیت را با همراهی و نظارت خود تکمیل کنند و در صورتی که خطایی در ارائه یا بررسی مدارک صورت گرفته و یا احیانا نام کسانی در بین دریافت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه شهرداری درباره لغو طرح ترافیک 33 نفر

اطلاعیه شهرداری درباره لغو طرح ترافیک 33 نفر