مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 07:412018-08-19دانش

دانشگاه کاشان با روزنهایم آلمان تفاهم نامه مشترک امضا کرد


دانشگاه های کاشان، روزنهایم آلمان و رییس گروه صنعتی آرین سعید برای ارتقای همکاری های مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه های کاشان، روزنهایم آلمان و رییس گروه صنعتی آرین سعید برای ارتقای همکاری های مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

انجام طرح های تحقیقاتی مشترک، تبادل استاد و دانشجو، انجام دوره مشترک آموزشی در دوره کارشناسی ارشد رشته های صنایع چوب، تبادل اطلاعات و کارگاه های مشترک در قرارداد های جداگانه از جمله محور های همکاری این دانشگاه هاست.

این تفاهم نامه برای مدت پنج سال ادامه می یابد و دست کم در 2 شاخه علمی عملیاتی خواهد شد.

همچنین قرار است بر اساس توافق های اولیه پردیس دانشگاه کاشان با هزینه مجموعه آرین سعید در استان مازندران برای برطرف کردن نیاز های علمی کشور در زمینه صنایع چوب فعال شود.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه کاشان، نمایندگان این 2 دانشگاه هفته جاری از کارخانه های تولید ام دی اف در شمال کشور بازدید کرده و نیاز های کارگاهی، آزمایشگاهی و راه های اجرایی برای انجام موضوع تفاهم نامه را بررسی می کنند.

به گفته رییس دانشگاه کاشان، نزدیک به هفت هزار و 500 دانشجو در 154 رشته و گرایش دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه به تحصیل اشتغال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کاشان با روزنهایم آلمان تفاهم نامه مشترک امضا کرد

دانشگاه کاشان با روزنهایم آلمان تفاهم نامه مشترک امضا کرد