مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 07:352018-08-19سياسي

از خیال مصاحبه در تهران تا یک اعتراف


استقامت مردم در هشت سال دفاع مقدس، صدامی را که خیال مصاحبه در تهران طی یک هفته در سر می پروراند، مجبور کرد در نهایت با اظهار جمله و لقد تحققت کل ما ارتموه به شکست خود و تحقق کلیه خواسته های جمهوری اسلامی اعتراف کند.

- استقامت مردم در هشت سال دفاع مقدس، صدامی را که خیال مصاحبه در تهران طی یک هفته در سر می پروراند، مجبور کرد در نهایت با اظهار جمله "و لقد تحققت کل ما ارتموه" به شکست خود و تحقق کلیه خواسته های جمهوری اسلامی اعتراف کند.

26مرداد ماه سال 69، اولین گروه اسرا به میهن اسلامی بازگشتند، در این روز ایران اسلامی میزبان کسانی بود که از هر قشر و مقام و منصبی در دفاع از ناموس و خاک این کشور، در جبهه های حق علیه باطل حاضر شده بودند.

خبرگزاری ایسنا به همین مناسبت میزبان حضور سه تن از آزادگان شهر مقدس قم بود و در برابر اساتیدی که بخشی از بهترین دوران زندگی شان را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند، مشق آزادگی کرد.

علی علیدوست رزمنده ای که با شروع جنگ تحمیلی به منطقه جنگی قصرشیرین اعزام شد و تنها سه روز پس از شروع جنگ به اسارت دشمن در آمد؛ گویی درآن زمان هرکس با هر سن و در هر منصب و مقامی، رسالتی جز دفاع از حق و آرمان های انقلاب اسلامی نداشت حتی طلبه ای که نخستین سال های طلبگی خود را سپری می کرد، دفاع از دین را بر تحصیل درس دین ترجیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خیال مصاحبه در تهران تا یک اعتراف

از خیال مصاحبه در تهران تا یک اعتراف