مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 07:302018-08-19پزشكي

اهمیت ثبت به موقع اطلاعات توسط بیمارستان ها/راه اندازی سامانه آماری معاونت درمان


مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت ثبت به موقع اطلاعات توسط بیمارستان ها، گفت: اطلاعات سامانه آواب به منظور سیاستگذاری های کلان کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

- مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت مطرح کرد اهمیت ثبت به موقع اطلاعات توسط بیمارستان ها/راه اندازی سامانه آماری معاونت درمان مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت ثبت به موقع اطلاعات توسط بیمارستان ها، گفت: اطلاعات سامانه آواب به منظور سیاستگذاری های کلان کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهزاد کلانتری در گردهمایی مسئولان سامانه آواب، اظهار داشت: سامانه آماری معاونت درمان با هدف مرجع آمار و اطلاعات در گزارش دهی های حوزه درمان تدوین و رونمایی شده است.

وی در ادامه افزود: زیرساخت های لازم برای رونمایی پلتفرم جدید آماده شد تا بر طبق آن بتوانیم در حوزه اطلاعات بیمارستانی از بحث پرونده ها و اطلاعات کلینیکی فراتر رفته و اطلاعات مدیریتی را هم ثبت کنیم.

البته با توجه به آمادگی زیرساخت ها، دانش فنی نیروها و برنامه منسجم وزارت بهداشت در این راستا این امر خیلی دور از ذهن و دسترس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت ثبت به موقع اطلاعات توسط بیمارستان ها/راه اندازی سامانه آماری معاونت درمان

اهمیت ثبت به موقع اطلاعات توسط بیمارستان ها/راه اندازی سامانه آماری معاونت درمان