مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 01:552018-08-18فرهنگي

برق شیطنت در چشمان نویسنده سریال پدر / پول ندهید برفک پخش می کنیم!


حامد عنقا در مقام نویسنده سریال «پدر» با اشاره به سکانسی که بارها در شبکه های اجتماعی دست به دست و باعث خنده مخاطب شده است، اعلام کرد که در زمان ساخت این صحنه ها آگاه بوده که اتفاقاتی را در پی دارد و اظهار کرد: - برق شیطنت در چشمان نویسنده سریال پدر / پول ندهید برفک پخش می کنیم! حامد عنقا در مقام نویسنده سریال پدر با اشاره به سکانسی که بارها در شبکه های اجتماعی دست به دست و باعث خنده مخاطب شده است، اعلام کرد که در زمان ساخت این صحنه ها آگاه بوده که اتفاقاتی را در پی دارد و اظهار کرد: واقعیت این است که روزی که تصمیم گرفتیم این سکانس را بسازیم البته که حتما چشم های من یک برق شیطنتی هم داشت می زد اما در نهایت تصمیم خیلی خوبی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخشی از برنامه کیوسک شبکه سه سیما شامگاه شنبه به گفت وگو درباره سریال پدر به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا اختصاص داشت.

در ابتدای این نشست که به پخش بخش هایی از سریال پدر اختصاص داشت، احسان عبدی پور با اشاره به حاشیه های پیش آمده برای این مجموعه در فضای مجازی خطاب به عنقا که لبخندی به لب داشت، گفت: علت این خنده شما چیست؟ نمی خواهیم مجددا درباره این حاشیه ها صحبت کنیم.

به اندازه کافی درباره آنها شنیده و خندیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق شیطنت در چشمان نویسنده سریال پدر / پول ندهید برفک پخش می کنیم!

برق شیطنت در چشمان نویسنده سریال پدر / پول ندهید برفک پخش می کنیم!