مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 01:012018-08-18بين الملل

اسناد «ویکی لیکس» در خصوص دخالت عربستان سعودی در امور داخلی کانادا


اسنادی که سایت افشاگر ویکی لیکس منتشر کرده، نشان می دهد که عربستان سعودی به شدت از اینکه کانادا از سعودی ها انتقاد کند، نگران بود و برای مقابله با این انتقادها به دنبال کانال هایی در داخل دولت کانادا بوده است.

- اسناد ویکی لیکس در خصوص دخالت عربستان سعودی در امور داخلی کانادا اسنادی که سایت افشاگر ویکی لیکس منتشر کرده، نشان می دهد که عربستان سعودی به شدت از اینکه کانادا از سعودی ها انتقاد کند، نگران بود و برای مقابله با این انتقادها به دنبال کانال هایی در داخل دولت کانادا بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، اسنادی که سایت افشاگر ویکی لیکس اخیرا منتشر کرده نشان می دهد که عربستان سعودی به دنبال دخالت در امور داخلی کانادا بوده است.

روزنامه الاخبار لنبان در گزارشی به این اسناد پرداخت و نوشت که بر اساس یکی از این اسناد به شماره (7000873872)، ریاض کمیته ای متشکل از وزارت خارجه، ریاست استخبارات، وزارت نفت و منابع طبیعی، فرهنگ و اطلاع رسانی و وزارت دارایی برای مقابله با فراخوان های کانادا به منظور تحریم نفت عربستان سعودی و کشورهای فاقد دموکراسی تشکیل داده است.

در تلگراف دیگری نیز آمده، عربستان سعودی برای مقابله با تبلیغات ضدی سعودی به صورت غیر رسمی با وزارت خارجه کانادا ارتباط برقرار و با یک شرکت حقوقی در این زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد «ویکی لیکس» در خصوص دخالت عربستان سعودی در امور داخلی کانادا

اسناد «ویکی لیکس» در خصوص دخالت عربستان سعودی در امور داخلی کانادا