مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 00:262018-08-18دانش

رییس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی:


رییس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از وضعیت کنونی این دانشگاه ، سیاست حفظ وضع موجود به ویژه در یک سال اخیر در آن را مغایر با نگاه اکثریت هیات امنای دانشگاه آزاد دانست و خواستار تحول اساسی در آن شد .

- رییس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی: رییس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از وضعیت کنونی این دانشگاه ، سیاست حفظ وضع موجود به ویژه در یک سال اخیر در آن را مغایر با نگاه اکثریت هیات امنای دانشگاه آزاد دانست و خواستار تحول اساسی در آن شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حمیدرضا مقدم فر، رییس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با روزنامه فرهیختگان  با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که افراد را به سمت محافظه کاری پیش می برد، ترس از جریان سازی ها و مخالفت هاست، گفت: دکتر ولایتی در یک سال گذشته با بسیاری از این موج ها مواجهه کرده اند، اما همین نگاه طرفدار حفظ وضع موجود مانع از تحقق انتظارات و دغدغه های ایشان شده است.

او با بیان مثالی در این زمینه با اشاره به موضوع جذب هیات علمی انقلابی و جوان گفت: درخصوص به کارگیری نیروهای جوان و انقلابی با وجود تذکرات مکرر هیات امنا و به خصوص نمایندگی محترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی:

رییس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی: