مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 22:412018-08-18سياسي

وزیر دفاع در برنامه نگاه یک: تمرکز ما بر روی قدرت موشکی است


امیر حاتمی درخصوص اولویت های صنعت دفاعی کشور گفت: اولویت اول ما موضوع موشکی است که در این حوزه وضعیت خوبی داریم و باید آن را ارتقا می دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در برنامه زنده تلویزیونی نگاه یک به بهانه 31 مردادماه روز صنعت دفاعی اظهار داشت: یکسال اخیر سال پر تلاشی برای مجموعه دفاعی کشور بود که البته این مجموعه در طول سالهای انقلاب همواره پرتلاش بوده است.

وی افزود: ما برنامه خوبی را آماده و تقدیم مجلس، رییس جمهور و فرماندهی معظم کل قوا کردیم و در 6 ماه باقی مانده سال 96، یک تغییرات جزیی در اولویت ها دادیم و برنامه 97 را بر اساس برنامه 4 ساله ای که به مجلس تقدیم شد تدوین کردیم.

وزیر دفاع گفت: تمرکز ما بر روی اولویت ها بود که اولویت اول ما موضوع موشکی است که در این حوزه وضعیت خوبی داریم و باید آن را ارتقا می دادیم.

امیر حاتمی با اشاره به رونمایی اخیر از موشک فاتح مبین اظهار داشت: ما به لحاظ تنوع وضعیت خوبی داریم و بیشتر به سمت پارامترهای دیگر نظیر چابکی، رادار گریزی و دقت بالا تر و پایداری در مقابل شرایط محیطی مختلف رفتیم و سایر قابلیت های راهبردی رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع در برنامه نگاه یک: تمرکز ما بر روی قدرت موشکی است

وزیر دفاع در برنامه نگاه یک: تمرکز ما بر روی قدرت موشکی است