مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 18:262018-08-18سياسي

قداست زدایی از رهبر معظم انقلاب نقشه دشمن است


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قداست زدایی از رهبر معظم انقلاب نقشه دشمن است و معرفی ایشان به مردم، رسالت روحانیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به رویکرد حوزه اظهار کرد: رویکرد حوزه علمیه قم به معنای واقعی رویکردی انقلابی است، ولی فقیه، سکان دار نظام دینی است و در چنین نظامی همه موظف هستند با فهم اراده ولایت، نسبت به اجرای آن عمل کند.

وی ادامه داد: خنثی کننده بسیاری از توطئه ها پیوند دو نهاد مقدس سپاه پاسداران و روحانیت است و در عمق بخشیدن به انقلاب اسلامی پیوند این دو نهاد انقلابی موثر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انقلاب، مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی را قطعی کرده است، به گونه ای که این رژیم زمانی شعار نیل تا فرات سر می داد، اما امروز خود را پشت دیوارهای هفت متری بتنی مخفی کرده است.

حاجی صادقی با اشاره به وضعیت جنگ در سوریه اظهار کرد: روزی 18 درصد محدوده کشور سوریه در دست دولت این کشور بود و هیچ امنیتی در این محدوده وجود نداشت، امروز 68 درصد از خاک سوریه در اختیار دولت این کشور اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قداست زدایی از رهبر معظم انقلاب نقشه دشمن است

قداست زدایی از رهبر معظم انقلاب نقشه دشمن است