مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 18:052018-08-18فناوري

توسعه همکاری‎‎های صندوق پژوهش و فناوری با سازمان فاوا شهرداری یزد


نشست بررسی زمینه های همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان و سازمان فاوا شهرداری یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود تاج آبی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد در این نشست با استقبال از خدمات شرکت تکامد که از جمله شرکت هایی است که صندوق پژوهش و فناوری استان سهامدار آن است، خواستار ارائه طرح تکمیلی برای توسعه همکاری ها شد.

وی با بیان اینکه طرح‏‏ های خوبی به این سازمان در ماه های گذشته ارائه شده است، ادامه داد: از جمله این طرح ها می توان به شبکه لورا(اولین شبکه اینترنت اشیا کشور)، طرح دوچرخه های اینترنتی(اجرا شده در کشورهایی همچون هلند) و آبیاری هوشمند اشاره کرد.

تاج آبی با اشاره به اینکه بسیاری از این طرح‏‏ ها با مشکل تامین مالی روبرو هستند، افزود: برای رفع این مشکل از صندوق پژوهش و فناوری استان خواستاریم که به منظور توسعه تکنولوژی و ITC به کمک فاوا و طرح های ارائه شده به این سازمان بیاید.

محمد سپهر مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری یزد با استقبال از پیشنهاد مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد، گفت: مجموعه صندوق پژوهش و فناوری استان یزد همواره تمایل داشته در زمینه توسعه تکنولوژی اثر بخش باشد و به همین منظور تمایل کامل برای توسعه همکاری با سازمان فاوا را داریم و شرکت های توانمندی را که به فاوا مراجعه کنند را در هیئت مدیره صندوق پژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری‎‎های صندوق پژوهش و فناوری با سازمان فاوا شهرداری یزد

توسعه همکاری‎‎های صندوق پژوهش و فناوری با سازمان فاوا شهرداری یزد