مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 17:202018-08-18سياسي

احتمال تعطیلی واحدهای تولید لبنیات در فارس


نماینده ی مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، مشکلات واحدهای تولیدکننده شیر و لبنیات در این شهرستان را جدی دانست و تاکید کرد که تداوم این مشکلات منجر به تعطیلی این واحدها و بروز مسائل دشوارتری خواهد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرج الله رجبی در حاشیه ی دیدار با انجمن صنفی تولید کنندگان فرآورده های لبنی فارس در جمع خبرنگاران، افزود: خروج فزاینده و غیرمتعارف شیر تولیدی از استان فارس، صنایع لبنی را در آستانه ی تعطیلی قرار داده است.

او از استاندار فارس به عنوان مدیر ارشد استان درخواست کرد که برای جلوگیری از تعطیل شدن صنایع لبنی شخصا و به شکل اورژانسی به موضوع ورود کند.

رجبی گفت: حدود 40 کارخانه ی بزرگ و متوسط و کوچک لبنی در این استان فعال است که تعطیل شدن این واحدها به معنی بروز مشکل بیکاری شاغلان و مواجهه مردم با تامین مایحتاج روزانه شان خواهد بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از وجود چنین مشکلاتی بر سر راه تولید کنندگان و نحوه ی برخورد با آنان، گفت: در حالی که 20 واحد تولید محصولات لبنی در فارس تعطیل شده و مابقی آنها در آستانه ی تعطیلی قرار دارد، هیچ برنامه ی مشخصی از سوی دستگاه های متولی مشهود نیست.

او تصریح کرد: متاسفانه برخورد بانک ها با تولید کنندگان نیز رفتاری خارج از شان آنان است، شاید بهتر باشد سیستم بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی واحدهای تولید لبنیات در فارس

احتمال تعطیلی واحدهای تولید لبنیات در فارس