مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 16:562018-08-18بين الملل

فتح: «معامله قرن» در نوار غزه اجرایی نخواهد شد


جنبش فتح ضمن اعلام اینکه در صدد برطرف کردن مشکل مربوط به حقوق کارمندان نوار غزه است، افزود اجازه اجرایی شدن معامله قرن در نوار غزه را نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش فتح فلسطین اعلام کرد در حال اجرای اقداماتی با هدف مرتفع کردن مشکلات مربوط به حقوق کارمندان نوار غزه است.

بر اساس گزارش خبرگزاری سما ، عاطف ابوسیف سخنگوی فتح گفت: برخی صحبت ها مبنی بر شانه خالی کردن تشکیلات خودگردان از مسئولیت هایش در نوار غزه مردود است و نباید وارد بازی تبلیغاتی تل آویو شد.

وی ادامه داد موضع تشکیلات خودگردان واضح است، حماس باید به صورت کامل به توافق آشتی داخلی پایبند باشد تا دولت (توافق ملی فلسطین) بتواند مسئولیت های خود در نوار غزه را انجام دهد.

ابوسیف تأکید کرد: اجازه نمی دهیم نوار غزه به یک ورودی برای اجرا شدن معامله قرن (طرح پیشنهادی آمریکا برای ایجاد سازش در مسأله فلسطین) تبدیل شود و فتح در راستای عدم انفصال غزه از کرانه باختری تلاش خواهد کرد.

سخنگوی فتح گفت: از شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین می خواهیم اقدامات اتخاذ شده علیه حقوق کارمندان نوار غزه را متوقف کند و محمود عباس نیز بر ضرورت حل این مسأله تأکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح: «معامله قرن» در نوار غزه اجرایی نخواهد شد

فتح: «معامله قرن» در نوار غزه اجرایی نخواهد شد