مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 16:112018-08-18دانش

دوره توانمندسازی سفیران شبکه توانای 10 استان کشور برگزار شد


دومین دوره کشوری توانمندسازی سفیران شبکه آزمایشگاه های آموزشی توانا، 24 و 25 مردادماه 97 در آزمایشگاه نانو پژوهش سرای دانش آموزی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین دوره کشوری توانمندسازی سفیران شبکه آزمایشگاه های آموزشی توانا، 24 و 25 مردادماه 97 در آزمایشگاه نانو پژوهش سرای دانش آموزی ناحیه دو سنندج برگزار شد.

در این برنامه که به همت کانون برگزیدگان باشگاه نانو برگزار شد، 18 نفر از اعضای این کانون از استان های اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، فارس، کردستان، کرمان، گیلان، هرمزگان و یزد، حضور داشتند.

سفیران شبکه آزمایشگاه های آموزشی توانا، اعضای کانون برگزیدگان باشگاه نانو هستند که آمادگی لازم را برای برگزاری دوره های آشنایی با تجهیزات نانو برای دانش آموزان و دبیران در شهر های دارای آزمایشگاه نانو، به ویژه شهر های محل زندگی و تحصیل خود، دارند.

باشگاه نانو با حمایت کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد فناوری نانو، توانمندسازی این سفیران را به صورت دوره ای انجام می دهد.

از ویژگی های قابل توجه برگزاری دومین دوره، بر عهده گرفتن تمامی امور اجرایی آن مانند انجام همه هماهنگی های لازم با پژوهش سرای محل برگزاری دوره، برنامه ریزی آموزشی، رفت و آمد و اسکان شرکت کنندگان در دوره، توسط اعضای کانون در سنندج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره توانمندسازی سفیران شبکه توانای 10 استان کشور برگزار شد

دوره توانمندسازی سفیران شبکه توانای 10 استان کشور برگزار شد