مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 15:202018-08-18سياسي

درخواست الوفاق بحرین برای آزادی فوری عالم دینی برجسته


جمعیت الوفاق بحرین در سومین سالگرد بازداشت شیخ حسن عیسی، از روحانیون برجسته آزادی فوری او را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المنار، جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه مخالف دولت در این کشور آزادی فوری و بدون قید و شرط شیخ حسن عیسی، از رهبران الوفاق و تمامی زندانیان سیاسی در این کشور را خواستار شد.

جمعیت الوفاق در سومین سالگرد بازداشت شیخ حسن عیسی تاکید کرد به چهره های مذهبی و سیاسی اهانت شده و آنها در معرض خطر هستند، بازداشت آنها در چارچوب انتقامگیری انجام می شود و ارتباطی با قانون ندارد.

الوفاق در ادامه تاکید کرد، آنچه شیخ حسن عیسی با آن مواجه است انتقام گیری از سابقه سیاسی و فکری او و نقش و جایگاه اجتماعی اش است، او در آخرین انتخابات پیش از آغاز جنبش مردمی بزرگ سال 2011 بالاترین آراء را با بیش از 93 درصد به دست آورد، علاوه بر این او خواستار تحول دموکراتیک، عدالت اجتماعی، کرامت و احترام به اصول حقوق بشر بوده است و تمامی اتهاماتی که علیه او مطرح شده، بر اساس تبلیغات دروغینی با انگیزه های سیاسی هستند که هدف از آنها روشن است.

این جمعیت در ادامه تاکید کرد، شیخ عیسی از مهم ترین و برجسته ترین چهره هایی است که خواستار اعتراضات مسالمت آمیز در بحرین است، حبس چنین شخصیتی با این میزان از محبوبیت ملی نشانه ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست الوفاق بحرین برای آزادی فوری عالم دینی برجسته

درخواست الوفاق بحرین برای آزادی فوری عالم دینی برجسته