مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 15:112018-08-18دانش

رصد وضعیت دانش آموختگان در دانشگاه ها باید فرهنگ سازی شود


مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری گفت: فرهنگ سازی رصد وضعیت دانش آموختگان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی باید انجام گیرد و از اهداف این طرح نظام مناسب اطلاع رسانی به ذی نفعان در رابطه با وضعیت اشتغال در رشته های دانشگاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو مهدی کشمیری مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری در نشست هم اندیشی معاونان پژوهشی دانشگاه های کشور که صبح امروز در وزارت علوم برگزار شد گفت: مراکز آموزشی و پژوهشی باید پاسخگوی مطالبات و درخواست های جامعه باشند که این مطالبات بعد از دو دلیل عمده به وجود آمده است که می توان به غفلت دانشگاه ها و ارایه نادرست توانمندی های دانشگاه ها در پاسخگویی به این مطالبات اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: دفتر برنامه ریزی امور فناوری از سه بخش علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شده و دامنه آن به بحث مراکز پژوهش و پارک علم و فناوری محدود نمی شود.

کشمیری با اشاره به اهداف طرح رصد اشتغال فارغ التحصیلان اظهار کرد: فرهنگ سازی رصد وضعیت دانش آموختگان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی باید انجام گیرد و از اهداف این طرح نظام مناسب اطلاع رسانی به ذی نفعان در رابطه با وضعیت اشتغال در رشته های دانشگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد وضعیت دانش آموختگان در دانشگاه ها باید فرهنگ سازی شود

رصد وضعیت دانش آموختگان در دانشگاه ها باید فرهنگ سازی شود