مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 14:352018-08-18اقتصادي

20 لیتر 400 تومان


روستاییانی که روزگاری روستایشان قطب کشاورزی و منبع مولد اقتصادی برای استان فارس بود، حالا برای زندگی روزمره ی خودشان هم به رنج افتاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، چرخ روزگار برای اهالی روستاهای مستعد بخش کربال خرامه چرخشی ناموزون داشت، خلاف عقربه های زندگی، به سمتی که نه تنها طراوت و سرسبزی روستاهایشان را گرفت و معیشت شان را به بی آبی و خشکی و فرونشست پیوند داد! بلکه آنان را به مردمی وابسته برای جرعه ای آب شرب بدل کرد!!.

مردمی که روزگاری تامین کننده بخش اعظمی از قوت لایموت فارس و کشور بودند حالا هر روز دبه هایی در دست، روستا به روستا و آبادی به آبادی؛ پی جرعه ای آب شرب روانند! آب شربی که طعم گس پلاستیک و فلز می دهد و .

طعمی که ذائقه ی هیچ انسانی آن را نمی پسندد.

مردم دهستان رحمت آباد شهرستان شیراز و روستای کمجان و سلطان شهر در خرامه حضور رییس کمیسیون حقوقی شورای عالی استان ها و دو عضو شورای اسلامی استان فارس، را در عصر یک روز تابستانی غنیمت شمردند تا حرف هایشان را بگویند، گلایه هایی که از میان لب های داغمه بسته شان بیرون آمد و باری شد بر دوش وکلای آنان.

مجبور شدم گاو و گوسفندهایم را هم بفروشم ! یکی از اهالی دهستان رحمت آباد منطقه ی کربال که جزو شهرستان شیراز محسوب می شود؛ می گوید: وقتی به دلیل بی آبی و بی توجهی مسؤولان، دامداری و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 لیتر 400 تومان

20 لیتر 400 تومان