مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 12:112018-08-18اقتصادي

5 بندر 95 درصد تجارت کشور را برعهده دارند/ چینی ها در خلیج فارس به صیادی مشغول هستند


معاون بندری و مناطق ویژه اقتصادی سازمان بنادر گفت: چینی ها برای صیادی در عمق 200 کیلومتری آب های ایران، با سازمان شیلات قرارداد اجاره بلندمدت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی حسن زاده در نشست خبری با بیان اینکه طی ماه های اخیر سهم حمل و نقل ریلی از مجموع عملکرد حمل کالا از بنادر افزایش یافته و به 12 درصد از مجموع بار ورودی و خروجی بنادر رسیده است، گفت: در نظر داریم طی برنامه ریزی 5 ساله، این سهم از حمل و نقل را به 30 درصد ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه بعد از خروج آمریکا از برجام و تحریم فعالیت های اقتصادی ایران، سازمان بنادر و دریانوردی بسته های حمایتی متعددی برای حمایت از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در بنادر آماده کرده، افزود: از کسانی که در بنادر به عنوان سرمایه گذار فعال بوده اند و از 21 اردیبهشت به خاطر آغاز تحریم ها فعالیت آن ها تحت تأثیر قرار گرفته است، در بسته های مختلف شامل حمایت از خطوط کشتی رانی، لاینر ها و دارندگان کشتی های فیدری و همچنین در بسته دیگری شامل فعالان ترانزیت کالا از بنادر حمایت خواهیم کرد.

معاون امور بندری و مناطق ویژه اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: بندر های امام خمینی، شهید رجایی و بوشهر در جنوب و بنادر امیرآباد و نوشهر در شمال کشور جزء بنادر ویژه اقتصادی هستند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 بندر 95 درصد تجارت کشور را برعهده دارند/ چینی ها در خلیج فارس به صیادی مشغول هستند

5 بندر 95 درصد تجارت کشور را برعهده دارند/ چینی ها در خلیج فارس به صیادی مشغول هستند