مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 12:062018-08-18بين الملل

العرب: «آیفون» در ترکیه نماد مخالفت با آمریکا شده است


در بحبوحه تنش اقتصادی آمریکا و ترکیه که رییس جمهور این کشور خواستار خلاصی از «دلار شد»، گوشی تلفن همراه «آیفون» در ترکیه، به نمادی از مخالفت با آمریکا تبدیل شده است.

- در بحبوحه تنش اقتصادی آمریکا و ترکیه که رییس جمهور این کشور خواستار خلاصی از دلار شد ، گوشی تلفن همراه آیفون در ترکیه، به نمادی از مخالفت با آمریکا تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، این روزها، گوشی همراه مدل آیفون ، به نماد مخالفت با آمریکا در ترکیه بدل شده است.

روزنامه سعودی العرب چاپ لندن امروز شنبه در گزارشی با عنوان آیفون، سمبل مخالفت با آمریکا در ترکیه نوشت که محافل طرفدار رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، در فروش گوشی آیفون خود مسابقه گذاشته اند و برخی دیگر نیز برای نشان دادن خشم خود از سیاست های (اقتصادی) آمریکا علیه کشورشان، گوشی آیفون خود را خرد کرده اند.

العرب نوشت: بعد از آنکه اردوغان از هواداران خود خواست که دلار را رها کنند و با لیر کار کنند، خشم ترک ها بر سر آیفون خالی شد که در رأس کالاهای آمریکایی قرار داشت که اردوغان از هوادارانش خواست، کالاهای آمریکایی را تحریم کنند.

  طبق این گزارش، گوشی تلفن آیفن به طور سنتی یکی از پرفروش ترین کالاهای آمریکایی در ترکیه است اما از زمانیکه آمریکا تحریم هایی را علیه دو وزیر این کشور وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العرب: «آیفون» در ترکیه نماد مخالفت با آمریکا شده است

العرب: «آیفون» در ترکیه نماد مخالفت با آمریکا شده است