مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 11:502018-08-18دانش

آغاز ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد از چهارشنبه


رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از آغاز ویرایش رشته محل های انتخابی متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 97 ، از روز چهارشنبه 31 مرداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیررضا شاهانی گفت: با عنایت به درخواست های مکرر متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 97 ، ویرایش رشته محل های انتخابی از روز چهارشنبه 31 مرداد آغاز می شود و تا ساعت 24 جمعه 2 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی اند، می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.

azmoon.

org و با توجه به نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی ، نسبت به انتخاب 100 رشته محل اقدام کنند.

شاهانی یادآور شد: داوطلبان می توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را انتخاب کرده و در آزمون آن نیز شرکت کرده اند، از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره مند شوند.

داوطلبانی که رشته محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی کنند، توجه داشته باشند پذیرش بخش اعظم رشته محل های دانشگاه آزاد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد از چهارشنبه

آغاز ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد از چهارشنبه