مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 11:402018-08-18دانش

جزییات استفاده دانشگاه ها از منابع تبصره 9 پژوهشی در سال 97


مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور وزارت علوم جزییات و نحوه استفاده دانشگاه ها و مراکز پژوهشی از تبصره 9 پژوهشی سال 97 را تشریح کرد.

- مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم تشریح کرد جزییات استفاده دانشگاه ها از منابع تبصره 9 پژوهشی در سال 97 مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور وزارت علوم جزییات و نحوه استفاده دانشگاه ها و مراکز پژوهشی از تبصره 9 پژوهشی سال 97 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترعبدالساده نیسی در نشست هم اندیشی معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها که امروز در وزارت علوم در حال برگزاری است، به نحوه استفاده از ظرفیت های تبصره 9 قانون بودجه سال 97 اشاره کرد و گفت: شرکت های سود ده، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت قادر به استفاده از این تبصره هستند و منابع آن 40 درصد از هزینه امور پژوهشی هر یک از شرکت ها، بانک ها و موسسه ها است و کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری دارای ردیف بودجه ای در قانون می توانند از آن استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: خزانه موظف است حساب خاصی را برای واریز منابع موضوع این آیین نامه ظرف دو هفته بعد از ابلاغ آن تعیین و اعلام کند و شرکت ها و موسسه ها موظف هستند در پایان هر سه ماه معادل 25 درصد از مبلغ منابع موضوع این آیین نامه را به حساب فوق واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استفاده دانشگاه ها از منابع تبصره 9 پژوهشی در سال 97

جزییات استفاده دانشگاه ها از منابع تبصره 9 پژوهشی در سال 97