مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 11:352018-08-18اجتماعي

افزایش میزان ساعات اشتغال معلمان بازنشسته در مدارس


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور استفاده از توان و ظرفیت معلمان بازنشسته با هماهنگی بعمل آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز بکارگیری این افراد به میزان حداکثر 14 ساعت در هفته اخذ شد که از ابتدای مهرماه سال جاری عملیاتی می شود.

- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد: افزایش میزان ساعات اشتغال معلمان بازنشسته در مدارس معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور استفاده از توان و ظرفیت معلمان بازنشسته با هماهنگی بعمل آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز بکارگیری این افراد به میزان حداکثر 14 ساعت در هفته اخذ شد که از ابتدای مهرماه سال جاری عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اللهیار ترکمن افزود: از آنجایی که تدریس و شغل معلمی یک حرفه ممتاز محسوب می شود با گذر زمان به عمق و کیفیت آن افزوده می شود و در تشکیل سرمایه های انسانی نقش به سزایی دارد لذا حفظ این سرمایه از اهم وظایف دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که به عنوان معلم وارد آموزش و پرورش می شوند از مسیر دوره های تربیت معلم به این شغل شریف اهتمام می ورزند و به عبارتی در عنفوان جوانی پا به این عرصه می گذارند، گفت: از این رو پس از 30 سال خدمت و دقیقا در دوره ای که به فرهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میزان ساعات اشتغال معلمان بازنشسته در مدارس

افزایش میزان ساعات اشتغال معلمان بازنشسته در مدارس