مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 11:312018-08-18دانش

زمینه حمایت از فعالیت های تحقیقاتی و فناوری ایران و چین فراهم شد


با ایجاد صندوق علمی مشترک راه ابریشم میان معاونت علمی و آکادمی علوم چین، زمینه حمایت از فعالیت های تحقیقاتی و فناوری مشترک میان محققان ایران و چین بویژه در حوزه علوم شناختی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، حسین عزیزی نماینده ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در صندوق علمی مشترک راه ابریشم گفت: ستاد علوم شناختی و مراکز تحقیقاتی و تخصصی چین برای تعمیق همکاری ها، با اتخاذ سیاست های حمایتی اجرای پروژه های مشترک توسط محققان و متخصصان را در اولویت پیوند های همکاری متقابل قرارداده تا زمینه تبادل تجارب و انتقال یافته های علمی میان دو کشور فراهم شود.

وی گفت: ایران و چین برای تعمیق همکاری های علمی و جلب محققان و پژوهشگران در بخش های مختلف بویژه در حوزه توسعه علوم و فناوری های شناختی، همکاری های گسترده ای در سال های اخیر در چارچوب صندوق علمی مشترک راه ابریشم آغاز کرده تا دامنه فعالیت و همکاری های متقابل میان مراکز علمی و تخصصی دو کشور تقویت شود.

عزیزی گفت: با ایجاد صندوق علمی مشترک راه ابریشم میان معاونت علمی و آکادمی علوم چین، زمینه حمایت از فعالیت های تحقیقاتی و فناوری مشترک میان محققان ایران و چین بویژه در حوزه علوم شناختی فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه حمایت از فعالیت های تحقیقاتی و فناوری ایران و چین فراهم شد

زمینه حمایت از فعالیت های تحقیقاتی و فناوری ایران و چین فراهم شد