مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 10:262018-08-18دانش

توافق نامه طرح سرباز مهارت بین وزارت علوم و ستاد کل نیرو های مسلح منعقد شد


مدیر کل دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه وزارت علوم گفت: جهت طرح سرباز مهارت توافقی بین وزارت علوم، ستاد کل نیرو های مسلح و قرارگاه مهارت افزایی منعقد شده و پیش بینی ها بر این اساس است که در این طرح حدود 700 نفر از فارغ التحصیلان حضور یابند.

- 700 نفر از فارغ التحصیلان در طرح سرباز مهارت حضور می یابند مدیر کل دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه وزارت علوم گفت: جهت طرح سرباز مهارت توافقی بین وزارت علوم، ستاد کل نیرو های مسلح و قرارگاه مهارت افزایی منعقد شده و پیش بینی ها بر این اساس است که در این طرح حدود 700 نفر از فارغ التحصیلان حضور یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو محمد سعید سیف مدیر کل دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه وزارت علوم در نشست هم اندیشی معاونان پژوهشی دانشگاه های کشور که صبح امروز در وزارت علوم برگزار شد گفت: جهت طرح سرباز مهارت توافقی بین وزارت علوم، ستاد کل نیرو های مسلح و قرارگاه مهارت افزایی منعقد شده و پیش بینی ها بر این اساس است که در این طرح حدود 700 نفر از فارغ التحصیلان حضور یابند.

وی در ادامه گفت: در این طرح حدود 300 فارغ التحصیل به صورت سرباز آزمایشگاه، 300 فارغ التحصیل به صورت سرباز پژوهش و 100 فارغ التحصیل به صورت سرباز مربی فعالیت خواهند داشت که این طرح در حال بررسی است و امیدواریم که نهایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نامه طرح سرباز مهارت بین وزارت علوم و ستاد کل نیرو های مسلح منعقد شد

توافق نامه طرح سرباز مهارت بین وزارت علوم و ستاد کل نیرو های مسلح منعقد شد