مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 10:102018-08-18ورزشي

علاقه بند: استانداری آذربایجان غربی کار را از دست ما گرفت


مالک بانی گستر ارومیه که قرار بود با خرید امتیاز گسترش فولاد در لیگ دسته فعالیت کند گفت: استانداری آذربایجان غربی کار را از دست ما گرفت و دیگر نتوانستیم تیم داری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرار بود تیم بانی گستر ارومیه با خرید امتیاز گسترش فولاد تبریز آماده مسابقات لیگ یک بود، اما گفته می شود این تیم توسط مسوولان استان آذربایجان غربی منحل شده قرارداد همه بازیکنان فسخ شده بود.

در این رابطه امیرحسین علاقه بند، مالک بانی گستر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ما در حال انجام تمام پروسه های مالی و اداری باشگاه و بازیکنان بودیم و تقریبا همه چیز برای حضور در مسابقات آماده بود که استانداری آذربایجان غربی به ما گفت که دیگر شما در اداره باشگاه نقشی ندارید و خودمان پول و بودجه داریم و باشگاه را مدیریت می کنیم.

ما هم گفتیم اگر این طور باشد ما دیگر ادامه نمی دهیم و از باشگاه کنار می رویم.

او ادامه داد: من و آقای زنوزی تبریز بودیم تا پروسه انتقال و مدیریت را نهایی کنیم که صبح روز بعد آقای زنوزی با من تماس گرفت و گفت که چنین اتفاقی افتاده و استانداری می خواهد خودش کار را دست بگیرد.

من نمی دانم مدیران ارومیه ای چه طور می خواهد جواب چهل بازیکنی که با این اتفاق از باشگاه خارج شدند را بدهد؟ این مساله بسیار عجیب و ناراحت کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه بند: استانداری آذربایجان غربی کار را از دست ما گرفت

علاقه بند: استانداری آذربایجان غربی کار را از دست ما گرفت