مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 02:262018-08-17بين الملل

انتقاد شدید روسای پیشین اطلاعات آمریکا از ترامپ


مدیران اسبق سازمان های اطلاعاتی آمریکا در نامه ای شدیداللحن به ترامپ از وی به خاطر جلوگیری از آزادی بیان، سیاسی کردن مسائل اطلاعاتی و قطع دسترسی رییس سابق سازمان سیا به اسناد اطلاعاتی انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، 13 نفر از مدیران و روسای سابق سازمان های امنیتی آمریکا، در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور، از همکار خود جان برنان رییس پیشین سازمان سیا اعلام حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازلس آنجلس تایمز، این نامه پس از آن امضا شد که کاخ سفید گواهی عدم سوءپیشینه امنیتی جان برنان را سلب کرده و از دسترسی وی به اسناد اطلاعاتی جلوگیری کرد.

مدیران سابق اطلاعاتی آمریکا در نامه خود به ترامپ از رفتار و گفتار نامعقول و بی سابقه کاخ سفید ابراز نگرانی کرده و اقدام ترامپ را نامناسب و عمیقا تاسف آور خوانده اند.

این نامه به امضای مقاماتی رسیده است که در دولت های جمهوری خواهان و دموکرات ها از دهه 1980 میلادی تا کنون تصدی پست های حساسی همچون ریاست سیا و مدیریت اطلاعات ملی ایالات متحده را بر عهده داشته اند.

یکی از امضا کنندگان نامه مذکور رابرت گیتس مدیر اسبق سیا و وزیر دفاع اسبق آمریکا است که با روسای جمهوری از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید روسای پیشین اطلاعات آمریکا از ترامپ

انتقاد شدید روسای پیشین اطلاعات آمریکا از ترامپ