مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 22:462018-08-17بين الملل

تمدیدهای بی پایان حکم زندان جوانان فلسطینی با «بازداشت اداری»


رژیم صهیونیستی در آخرین روز از دوره محکومیت یک زن مبارز فلسطینی، با استفاده از قاعده غیرقانونی بازداشت اداری که یادگار حقوقی دوره استیلای انگلیسی هاست، - تمدیدهای بی پایان حکم زندان جوانان فلسطینی با بازداشت اداری رژیم صهیونیستی در آخرین روز از دوره محکومیت یک زن مبارز فلسطینی، با استفاده از قاعده غیرقانونی بازداشت اداری که یادگار حقوقی دوره استیلای انگلیسی هاست، زمان اقامت اجباری این زن در زندان را 6 ماه تمدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، رژیم صهیونیستی با ادامه استفاده از قاعده غیرقانونی زندان اداری ، جوانان فلسطینی را تا هر زمان که بخواهد، بدون دسترسی به وکیل و برگزاری دادگاه، بازداشت کند و این بار نوبت به فدا اخلیل 23 ساله رسیده است.

آنطور که خبرگزاری آناتولی گزارش داده، این زن مبارز فلسطینی از 95 روز پیش به حکم دادگاه صهیونیست ها و به جرم تحریک به خشونت در زندان بوده و حالا که دوره محکومیتش پایان یافته، با استفاده رژیم صهیونیستی از قاعده زندان اداری، باید 6 ماه دیگر در زندان بماند.

در بازداشت اداری، شخص بدون اتهام و محاکمه و با استناد به پرونده سری و مخفیانه ای که وکلا، حق مطلع شدن از آن را ندارند، بازداشت می شود و بدون حکم دادگاه، دادخواست و محاکمه انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدیدهای بی پایان حکم زندان جوانان فلسطینی با «بازداشت اداری»

تمدیدهای بی پایان حکم زندان جوانان فلسطینی با «بازداشت اداری»