مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 15:562018-08-17سياسي

آمریکا با دادن وعده توخالی به دنبال مطالبه است نه مذاکره


خیانت احتکارکنندگان و اخلالگران اقتصادی خیانتی بسیار بزرگتر از آن شلیک ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربر ایرانی است و مجازات بیشتری نیز دارد.

- آمریکا با دادن وعده توخالی به دنبال مطالبه است نه مذاکره امام جمعه موقت خرم آباد گفت: خیانت احتکارکنندگان و اخلالگران اقتصادی خیانتی بسیار بزرگتر از آن شلیک ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربر ایرانی است و مجازات بیشتری نیز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان ضمن گرامی داشت سالروز بازگشت افتخارآمیز آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان مصداق صابرین، مخلصین، صالحین و نجات یافتگانی بودند که خداوند متعال در مورد این گروه از افراد فرمودند پاداش آنان با من است.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه انبیاء الهی و ائمه اطهار در امتحان شدن پیشگام بودند، افزود: حضرت رسول(ص) که برترین مخلوق خلقت بود بیشتر از همه امتحان و آزموده شد.

متقی نیا بیان داشت: امتحان های سخت الهی برای مومن درجه و معیاری برای رشد او است، مومن به وسیله بلا و باران مشکلات و گرفتاری ها امتحان شده تا مقرب درگاه الهی گردد.

وی امتحان الهی را آزمونی برای تمامی افراد خواند و گفت: خداوند تمامی افراد را امتحان کرده و به شرط استقامت و تقوا ورزید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با دادن وعده توخالی به دنبال مطالبه است نه مذاکره

آمریکا با دادن وعده توخالی به دنبال مطالبه است نه مذاکره