مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 14:152018-08-17سياسي

سی وپنجمین کنفرانس جهانی پارک های فناوری و مناطق نوآوری


سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری یازدهم تا چهاردهم شهریورماه امسال با حمایت وزارت علوم و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، - توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری از دوم تا پنجم سپتامبر 2018 (یازدهم تا چهاردهم شهریور 1397) برای نخستین بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهر تاریخی اصفهان برگزار می شود.

موضوع اصلی کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری سال 2018، به سوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم های نوآوری است.

محورهای اصلی کنفرانس شهرها، پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری: چالش ها و استراتژی ها ، ابزارها و عملکردهای جدید برای شهرها و مناطق نوآوری ، چالش های جوامع و شهرها و نقش پارک های علم و فناوری برای غلبه بر چالش ها از طریق نوآوری اجتماعی و کارآفرینی برای رشد و پایداری در پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری است.

همچنین کنفرانس IASP 2018، هفت محور فرعی شامل نوآوری باز و چالش های پیش روی شهرها ، بازسازی ساختارهای قدیمی برای شکل گیری اقتصاد دانش بنیان ، فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت توسعه پایدار: نقش پارک های علم و فناوری و سایر مناطق نوآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی وپنجمین کنفرانس جهانی پارک های فناوری و مناطق نوآوری

سی وپنجمین کنفرانس جهانی پارک های فناوری و مناطق نوآوری