مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 14:052018-08-17اقتصادي

25 سال اسارت ناموس ملت نتیجه اعتماد مصدق به آمریکایی ها


آنچه در پی میاد چکیده ای از نمازجمعه سیاسی - عبادی این هفته همراه با لینک کامل خبر است که در آن ائمه جمه به بیان موضاعات و مسائل مهمی از جمله مذاکره با آمریکا، - بازار ارزو طلا، کودتای 28 مرداد، روز آزادگان و عرفه پرداختند.

جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نمی کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک در نماز عبادی سیاسی جمعه اراک با اشاره منویات مقام معظم رهبری مبنی بر این که جنگ نخواهد شد، مذاکره نخواهیم کرد و با دولت فعلی عهدشکن امریکا مذاکره نمی کنیم و هرگز بن بست نداریم، گفت: ما با ملت امریکا مشکلی نداریم، اما به روسای عهدشکن و زورگو ارتباط و مذاکره نخواهیم داشت.

وی هم چنین افزود: طبق توافق، سایت آب سنگین خنداب را تعطیل کردیم و طرف مقابل باید تحریم را بر می داشت که انجام نداد و قطعاً با چنین عهدشکنانی مذاکره نمی کنیم و با توکل به خدا به بن بست نمی رسیم.

امام جمعه اراک با تأکید بر این که دولت در برنامه های خود، اختصاص ارز، بازار طلا و سکه با حکمت عمل کند، گفت: مجلس شورای اسلامی نظارت درستی اعمال کند و به افرادی که اطلاعات کافی ندارند اختیار ندهند، هم چنین واردات اقلام غیرضروری کنترل و دولت شرایط را مدیریت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 سال اسارت ناموس ملت نتیجه اعتماد مصدق به آمریکایی ها

25 سال اسارت ناموس ملت نتیجه اعتماد مصدق به آمریکایی ها