مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 13:212018-08-17سياسي

پیروان واقعی مکتب امام به سنت های الهی باور دارند


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بر لزوم اعتقاد به باورداشت سنت های الهی به منظور رسیدن به افق پیروی مکتب امام و اهل بیت (ع) تاکید کرد.

- نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بر لزوم اعتقاد به باورداشت سنت های الهی به منظور رسیدن به افق پیروی مکتب امام و اهل بیت (ع) تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، زاکانی صبح امروز در دومین روز نهمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم گفت: اصرار رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن و رصد گری و اندیشه ورزی و قرارگاهی عمل کردن از جمله عناصری است که هیاتی ها در این مسیر باید به آن توجه کنند.

ی افزود: اگر فکر و اندیشه ما رصدگرانه نباشد و اگر در این عرصه قیام نکنیم، عملا ابتر هستیم و نتواستیم رسالت اصلی خود را به انجام برسانیم؛ همیشه نسبت به شهدا غبطه می خوریم ولی شهدا هم به کسانی که در این مسیر مجاهدانه در خط ولایت هستند غبطه می خورند زیرا اگر کسی بتواند وظیفه خود را ادا کند و همچون دوران ائمه اطهار(ع) بوده باشد، چون قیمت کسی که در دوره غیبت است بالاتر است، به همین خاطر در دوران ائمه، بسیاری غبطه چنین روزی را می خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروان واقعی مکتب امام به سنت های الهی باور دارند

پیروان واقعی مکتب امام به سنت های الهی باور دارند