مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 11:202018-08-17سياسي

در پی ابطال مزایده کشت و صنعت هستیم


نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با اعتراض به نحوه فروش کشت و صنعت مغان دنبال آن هستیم تا این مزایده را ابطال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکور پورحسین در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: اقتصاد ایران با چهار آفت جدی روبروست که اتکا به نفت، دولتی بودن اقتصاد، رانتی بودن و غیرشفاف بودن آن از جمله این آفت ها و آسیب های اقتصاد ایران است.

وی با بیان اینکه سال هاست شعار واگذاری شرکت ها و مجموعه های دولتی به بخش خصوصی مطرح بوده و براساس اصل 44 قانون اساسی و تاکیدات مقام معظم رهبری این رویکرد مدنظر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ما در بین 22 کشور منطقه در این حوزه رتبه 22 را داریم.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی ضرورت واگذاری شرکت ها و حتی پروژه های نیمه تمام عمرانی را به بخش خصوصی و به معنای واقعی یادآور شد و گفت: کشت و صنعت مغان به عنوان یک بنگاه هویتی دارای جایگاه ارزشمند تاریخی در بین اهالی مغان برخوردار است و دولت ها هر چند در سال های گذشته سعی در واگذاری آن داشتند اما به دلیل بالا بودن قیمت فروش آن چندان استقبالی از خرید آن انجام نشده بود.

پورحسین ادامه داد: زمانی که بحث واگذاری کشت و صنعت مغان با قیمت پایه نازل مطرح شد بنده نزد معاون رییس جمهور رفتم و از جهانگیری و همچنین ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پی ابطال مزایده کشت و صنعت هستیم

در پی ابطال مزایده کشت و صنعت هستیم