مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 10:152018-08-17سياسي

ادامه اجرای دو طرح ملی گفتگوی خانواده و تاب آوری اجتماعی


معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: با تلاش دولت دوازدهم طرح ملی گفتگوی خانواده در کشور اجرایی می شود تا در یک جریان اجتماعی ، مهارت گفتگو و تعامل خانواده ها ارتقا یابد.

- ادامه اجرای دو طرح ملی "گفتگوی خانواده " و "تاب آوری اجتماعی" معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: با تلاش دولت دوازدهم طرح ملی گفتگوی خانواده در کشور اجرایی می شود تا در یک جریان اجتماعی ، مهارت گفتگو و تعامل خانواده ها ارتقا یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در جلسه شورای اداری اردبیل اظهار کرد: سیاستی که دولت روحانی در راستای ارتقای کارآمدی منابع انسانی و استفاده از ظرفیت های کشور در پیش گرفته یک رویکرد واقع بینانه است به طوری که ما باید در همه فعالیت ها و اقدامات، اثربخشی کار را مورد دقت و توجه قرار دهیم.

وی به شرایط حساس کشور و خروج آمریکا از برجام و اقدام ظالمانه ترامپ در اعلام جنگ اقتصادی علیه کشورمان خاطرنشان کرد: دولتمردان در کنار مردم و در عرصه خدمات رسانی تلاش می کنند تا زمینه یک رضایتمندی واقعی را فراهم آورند تا با در نظر گرفتن سلامت اداری و اجرای سیاست ها و برنامه های راهشگا مطالبات مردم براساس وعده ای که رییس جمهور در انتخابات داده اند عینیت پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اجرای دو طرح ملی گفتگوی خانواده و تاب آوری اجتماعی

ادامه اجرای دو طرح ملی گفتگوی خانواده و تاب آوری اجتماعی