مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 09:562018-08-17سياسي

امراله امینی بررسی برخی از مفاد نامه اقتصاددانان به دولت


امراله امینی اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، یکی از امضاء کنندگان نامه اقتصاددانان به رییس جمهور است که به بررسی برخی از مفاد 20 گانه این نامه پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امراله امینی اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، یکی از امضاء کنندگان نامه اقتصاددانان به رییس جمهور است که راهکارهای این نامه به تایید رهبر انقلاب رسید.

امینی در مقاله ای که برای فارس ارسال داشته به بررسی برخی از مفاد 20 گانه راهکارهای اقتصاددانان در نامه اخیر آن ها به رییس جمهور برای حل مشکلات اقتصادی کشور پرداخته است.

به هرحال این نامه اگر چه در قالب چند صفحه و چند بند و به8 اختصار نوشته شده است اما بحث های اساسی است که حاصل چند ده سال مطالعه این اقتصاددانان و شناخت جامع این امضاء کنندگان نامه از اقتصاد ایران است.

خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز  با سعه صدر و بینش عمیق به این نامه و راهکارهای ارائه شده توجه داشته اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

نگاه رهبر انقلاب به  موارد مطرح شده در این نامه و نظرات ایشان درباره راهکارهای مطرح شده علاوه بر اینکه به نوعی به معنای تایید این راهکارها و حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر توان داخلی و راهکارهای علمی است موجب افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امراله امینی بررسی برخی از مفاد نامه اقتصاددانان به دولت

امراله امینی بررسی برخی از مفاد نامه اقتصاددانان به دولت