مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 20:262018-08-16بين الملل

اعتراض شدید ایران به گرجستان به علت برخورد با مسافران ایرانی


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از اعتراض ایران به گرجستان در پی برخورد با مسافران ایرانی درفرودگاه تفلیس پایتخت این کشور خبر داد.

- اعتراض شدید ایران به گرجستان به علت برخورد با مسافران ایرانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از اعتراض ایران به گرجستان در پی برخورد با مسافران ایرانی درفرودگاه تفلیس پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص اخبار منتشره از هتک حجاب چند مسافر ایرانی هنگام چک امنیتی مسافران پرواز تفلیس به اصفهان، اظهار داشت: با گزارش دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان و پس از حصول اطمینان از صحت مطلب که از طریق تماس تلفنی سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان با تعدادی از مسافران این پرواز انجام شد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس مراتب اعتراض شدید خود را به وزارت امور خارجه گرجستان و پلیس امنیت فرودگاه تفلیس اعلام کرد.

قاسمی افزود: پیگیری های سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس، اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان در این ارتباط ادامه دارد که ابلاغ مراتب اعتراض اداره کل کنسولی به سفارت گرجستان در تهران و ارسال یادداشت اعتراضی سفارت ایران در تفلیس به وزارت خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شدید ایران به گرجستان به علت برخورد با مسافران ایرانی

اعتراض شدید ایران به گرجستان به علت برخورد با مسافران ایرانی