مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 18:162018-08-16اجتماعي

یارانه 50 هزار میلیاردی دولت برای دلار 4200 تومانی


یارانه ای که دولت برای 11 میلیارد دلار 4200 تومانی پرداخت کرده 50 هزار میلیارد تومان است در حالی که بودجه آموزش و پرورش 37 هزار میلیارد تومان است.

- حمیدرضا حاجی بابایی گفت: یارانه ای که دولت برای 11 میلیارد دلار 4200 تومانی پرداخت کرده 50 هزار میلیارد تومان است در حالی که بودجه وزارت آموزش و پرورش 37 هزار میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ معلم انقلابی و استکبارستیزی ، با تأکید بر اینکه هیچ صنفی در کشور موثرتر از معلم و دانش آموز وجود ندارد، اظهار کرد: طی دوران دفاع مقدس و در شرایط حاضر مفتخریم که از اصولی به نام خدا، پیامبر(ص)، حضرت علی(ع)، حضرت فاطمه(س) و اهل بیت(ع) دفاع می کنیم که تمام شدنی نیست.

وی با بیان اینکه خدا اراده کرده کسانی که برای خاطر او کار می کنند را کمک کند، گفت: امروز انقلاب حسینی، انقلاب اهل بیتی و انقلاب خدایی در معرض تهاجمات مختلف است، آمریکا کار خود را می کند و ما هم از این معبر آزمایش ها بدون شک عبور می کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما و رهبر ما در مسیری قرار گرفته ایم که باید از این معبر عبور کنیم حتی اگر این معبر در شب عملیات اتفاق می افتاد و چند نفر حاضر می شدند روی مین بروند و راه را باز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه 50 هزار میلیاردی دولت برای دلار 4200 تومانی

یارانه 50 هزار میلیاردی دولت برای دلار 4200 تومانی