مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 18:062018-08-16ورزشي

آموزش و پرورش آینده فوتبال ایران را تعیین خواهد کرد


فوتبال کشور می تواند همکاری تنگاتنگی با آموزش و پرورش داشته و در تیم سازی و تعیین آینده فوتبال کشور نقش به سزایی دارد ولی این حلقه همکاری به طور کامل وصل نیست و در این ارتباط باید تلاش های بسیاری صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مهدی تاج ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت فوتبال آذربایجان غربی اظهار داشت: اینکه این استان در لیگ برتر فوتبال یا لیگ یک تیم دارد بسیار خوب است و در روحیه جوانان نیز تأثیر زیادی خواهد داشت و زیر ساخت های لازم باید در این ارتباط وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: فوتبال کشور را به 9منطقه تقسیم کردیم که کاری منطقی است زیرا ما هر هفته بازی تیم های پرطرفدار در رده پایه را می بینیم اما از شهرستان ها خبر نداریم به همین خاطر تیم منتخبی از شهرستان ها به جشنواره مناطق اعزام می شود تا بازیکنان مورد ارزیابی قرار گرفته و منتخبین به رده های مختلف سنی تیم ملی دعوت شوند.

رییس فوتبال فدراسیون فوتبال گفت: آذربایجان غربی صنعت بزرگی ندارد که با استفاده از سرمایه های کارخانه ها در ورزش از کسر مالیاتی استفاده کنند و سایر استان هایی که از لحاظ صنعت قوی تر هستند از این مزیت استفاده می کنند.

تاج افزود: رتبه فوتبال ایران از فوتبال ژاپن بالاتر است اما سطح استاندارد این کشور در آسیا حرف اول را می زند و سعی دارد که در 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش آینده فوتبال ایران را تعیین خواهد کرد

آموزش و پرورش آینده فوتبال ایران را تعیین خواهد کرد