مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 17:552018-08-16اقتصادي

کمبود قوطی برای صادرات رب گوجه فرنگی مشکل کارخانه های خراسان رضوی


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی قطب تولید گوجه فرنگی ایران است و ما در حال حاضر برای تولید قوطی آن مشکل کمبود ورق داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن حسینی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، در پنجمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال 97 که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان رضوی قطب تولید گوجه فرنگی ایران است و ما در حال حاضر برای تولید قوطی آن مشکل کمبود ورق داریم و کارخانه ها نمی دانند این مشکل را چطور می توانند حل کنند.

در ادامه محمدحسین روشنک، رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی، اظهار کرد: برند سرمایه ای بوده که ایران از آن غافل است و در حال حضار موضع برند و تولید بدون کارخانه امر مهمی بوده که باید به آن توجه کنیم.

وی افزود: ما در این جسله از آقای شافعی می خواهیم به این موضوع به طور جدی ورود پیدا کند و آن را در شهرستان های دیگر نیز گسترش دهد.

یحیی یعقوب نژاد، مدیر کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی، نیز در این نشست اظهار کرد: سال گذشته درآمدهای مالیاتی در کل کشور حدود 97 درصد تحقق داشته در حالی که در استان خراسان رضوی میزان تحقق درآمد ما 89 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود قوطی برای صادرات رب گوجه فرنگی مشکل کارخانه های خراسان رضوی

کمبود قوطی برای صادرات رب گوجه فرنگی مشکل کارخانه های خراسان رضوی