مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 16:102018-08-16اقتصادي

اجرای 30 کیلومتر زیرسازی راه آهن سبزوار- سلطان آباد


وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به سبزوار از پروژه های راهسازی و راهداری این شهرستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت اقدامات و جزییات قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس آخوندی در جریان سفر یک روزه خود به سبزوار از محورهای سلطان آباد-جوین، جوین-جغتای، جغتای-سه راهی برغمد و سه راهی برغمد-سبزوار بازدید کرد.

وی همچنین در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص محور جغتای-برومد گفت: زیرسازی 4 کیلومتر از این پروژه انجام شده و الباقی در دست ساخت قرار دارند.

البته در سفر رییس جمهوری اعتباری به مبلغ 15 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همچنین به سمت برغمد پروژه بهسازی به طول 18 کیلومتر در دست اجراست که 7 کیلومتر آن انجام و الباقی در دست اجرا قرار دارد.

عباس آخوندی همچنین در جریان بازدید از راه آهن سلطان آباد به سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی این خط ریلی در سال 89 شروع شد اما تا سال 95 اعتبار جدی نداشت که عملا این پروژه در سال 95 فعال شد و در سال 96 کارکرد خوبی از خود به جای گذاشت.

وی افزود: از سبزوار حدود 30 کیلومتر عملیات زیرسازی اجرا شده است و در سال 97 بیش از 20 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شد اما باید توجه داشت برای اتمام راه آهن سلطان آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 کیلومتر زیرسازی راه آهن سبزوار- سلطان آباد

اجرای 30 کیلومتر زیرسازی راه آهن سبزوار- سلطان آباد