مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 15:062018-08-16پزشكي

نخستین دستگاه «لاپاراسکوپی» تولید ملی در شیراز رونمایی شد


با تحقق اندیشه توانایی دیگر در فارس و حمایت مسؤولان، نخستین دستگاه لاپاراسکوپی تولید ملی، صبح امروز در بیمارستان شهید رجایی شیراز رونمایی شد.

- نخستین دستگاه لاپاراسکوپی تولید ملی در شیراز رونمایی شد با تحقق اندیشه توانایی دیگر در فارس و حمایت مسؤولان، نخستین دستگاه لاپاراسکوپی تولید ملی، صبح امروز در بیمارستان شهید رجایی شیراز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رضا مسائلی مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، در ادامه بازدید از سومین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای تجهیزات و ملزومات پزشکی و فناوری های نوین که از روز گذشته با ارائه 60 محصول در دانشکده پزشکی برپا شده است، در بیمارستان شهید رجایی شیراز حضور یافت.

این حضور با خدمتی نو در عرصه ملی همراه بود و از نخستین دستگاه لاپاراسکوپی تولید ملی، به عنوان خدمتی در عرصه استقلال داخلی و حفظ سرمایه های کشور، رونمایی شد.

 لاپاراسکوپی اقدامی تشخیصی است که می تواند درمانی نیز باشد؛ انجام عمل جراحی آپاندیس به روش لاپاراسکوپی یا برداشتن کیسه صفرا به همین روش، از دیگر مزایای این دستگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دستگاه «لاپاراسکوپی» تولید ملی در شیراز رونمایی شد

نخستین دستگاه «لاپاراسکوپی» تولید ملی در شیراز رونمایی شد