مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 14:512018-08-16سياسي

دستگیری و حمایت از فقرا از اصول سیره اهل بیت (ع) بود


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از مهمترین اصول هیاتی و مذهبی بودن را تبعیت از اصول اهل بیت (ع) از جمله دستگیری از نیازمندان دانست.

- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از مهمترین اصول هیاتی و مذهبی بودن را تبعیت از اصول اهل بیت (ع) از جمله دستگیری از نیازمندان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، حسن رحیم پورازغدی صبح امروز 25 مردادماه در نهمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشوری در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم گفت: اهل بیت (ع) اگر معین الضعفا و باب الحوایج هستند، به این معنی است که یکی از مهمترین ارکان امامت این حضرات کمک به درماندگان و محرومان بوده است؛ پس کسانی که با این القاب از اهل بیت (ع) یاد می کنند باید خود را در این تراز قراردهند.

وی افزود: برخی از هیات ها و منابر و مجالس اهل بیت (ع) راجع به اشخاص صحبت می کنند، ولی رابطه آن ها را با امت امروز قطع می کنند؛ مثلا راجع به کربلا صحبت می کنند، ولی راجع به مثل ها و تکرار های تاریخ آن سخن نمی گویند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد:زمانی که در نماز، تابع امام جماعت هستیم چگونه تصور می کنیم که نباید از اهل بیت (ع) تبعیت کنیم؛ برخی ها به خاطر مسایلی که در روز کربلا رخ داد به حدی گریه و بی تابی می کنند که به حد مرگ می افتند، ولی حاضر نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری و حمایت از فقرا از اصول سیره اهل بیت (ع) بود

دستگیری و حمایت از فقرا از اصول سیره اهل بیت (ع) بود