مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 13:402018-08-16بين الملل

لیبرمن: اگر ساکنان غزه دست از حمایت حماس بردارند غزه را سنگاپور خاورمیانه می کنیم


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی به زبان عربی برای ساکنان نوار غزه به آنها قول داد، در صورتی که دست از حمایت حماس بردارند، این منطقه را به سنگاپور خاورمیانه تبدیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت : هفته گذشته ارتش ضربه مهلکی را به اهداف جنبش تروریستی حماس وارد کرد، متاسفانه تنها پس از آنکه ما ساختمان امنیت داخلی حماس را نابود کردیم و پس از یک جمعه خونین دیگر در اطراف دیوار حائل که سه فلسطینی کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند، آرامش در مرزهای غزه برقرار شد و چهار روز اخیر آرام ترین روزها از سی ام مارس گذشته بوده اند.

لیبرمن در ادامه گفت: من میان رهبران حماس و ساکنان نوار غزه تفاوت قائل هستم به همین دلیل تصمیم گرفتم که گذرگاه کرم ابوسالم را بازگشایی کرده و محدوده مجاز برای ماهیگیران فلسطینی را تا 9 مایل گسترش دهم، این موارد حامل این پیام روشن برای ساکنان غزه است که آرامش بهتر از خشونت است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد: در صورتی که ساکنان اراضی اشغالی از امنیت و آرامش برخوردار باشند، ساکنان نوار غزه نیز از این آرامش بهره می برند، اما زمانی که در این مناطق آشوب حکمفرما باشد، آنها زیان بسیاری می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرمن: اگر ساکنان غزه دست از حمایت حماس بردارند غزه را سنگاپور خاورمیانه می کنیم

لیبرمن: اگر ساکنان غزه دست از حمایت حماس بردارند غزه را سنگاپور خاورمیانه می کنیم