مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 12:062018-08-16اجتماعي

ظرفیت های تاریخی با ایجاد موقعیت های اقامتی تکمیل می شوند


رفتن به روستا و محیط عشایری زمانی دنج و دلنشین تر می شود که امکان اقامت در محیط مناسب در این مناطق وجود داشته باشد و این فرصت در توسعه گردشگری فارس به آن توجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بیشترین خاطره ای که از سفر به یاد دارم، سفر به یک روستای اطراف شیراز با خانواده بود اما چون مکانی برای ماندن در شب نبود، مجبور شدیم اول غروب راه جاده را در پیش بگیریم و به خانه بازگردیم.

فرصت اقامت روستایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به اهمیت معرفی موثر جاذبه های بومی در توسعه گردشگری استان می گوید: تقویت این جاذبه ها می تواند در توسعه گردشگری استان موثر واقع شود.

  مصیب امیری ادامه می دهد: برای تحقق این هدف در ابتدای مردادماه امسال، مدیر کل میراث فرهنگی استان با شماری از مسوولان استانی و شهرستانی از جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری فسا بازدید میدانی به عمل آوردند.

وی اضافه می کند: بومگردی و اقامتگاه هایی که در این حوزه از گردشگری در استان ایجاد می شوند در افزایش مدت زمان اقامت گردشگران در مناطق مختلف استان نقش بسزایی دارند و ایجاد اقامتگاه هایی از این دست در جلسات اخیر این اداره کل مورد بررسی و توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های تاریخی با ایجاد موقعیت های اقامتی تکمیل می شوند

ظرفیت های تاریخی با ایجاد موقعیت های اقامتی تکمیل می شوند