مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 10:452018-08-16بين الملل

اخباری از آغاز به کار آمریکا برای ساخت فرودگاه نظامی در شمال سوریه


روزنامه دولتی سوریه از آغاز قعالیت های نیروهای آمریکایی برای ساخت یک فرودگاه نظامی جدید در منطقه الشدادی در استان الحسکه سوریه همزمان با سفر هیئتی از ائتلاف ضدداعش به رقه برای بررسی بازسازی ها در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الوطن چاپ سوریه با اشاره به اقدام نیروهای آمریکایی برای ساخت یک فرودگاه نظامی جدید در منطقه الشدادی در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه نوشت: در راستای احداث این فرودگاه نظامی 150 دستگاه کامیون حامل مصالح ساختمانی و سلاح از شمال عراق وارد دیرالزور و از آنجا به الشدادی منتقل شده اند.

این روزنامه در ادامه نوشت: نیروهای سوریه دموکراتیک به کاروان آمریکایی اجازه ورود به منطقه تحت کنترل شان را دادند و هیئتی آمریکایی به ریاست ویلیام روباک، سفیر سابق آمریکا در بحرین با اعضای شورای مدنی رقه وابسته به شورای سوریه دموکراتیک نشستی داشت.

این دیدار که با حضور برت مک گورک، فرستاده رییس جمهوری آمریکا برگزار شد، با وجود کاروان های نظامی آمریکا به شمال شرق سوریه همزمان شد.

این هیئت روز چهارشنبه به بررسی نتایج کمیته های شورای مدنی و حمایت ها در بخش خدمات و نیز بازسازی شهر رقه و حومه آن پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخباری از آغاز به کار آمریکا برای ساخت فرودگاه نظامی در شمال سوریه

اخباری از آغاز به کار آمریکا برای ساخت فرودگاه نظامی در شمال سوریه