مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 10:002018-08-16پزشكي

اجرای بیش از 6000 طرح بهداشت در کشور


سرعت اجرای طرح های وزارت بهداشت در سال های اخیر بسیار قابل توجه است و این طرح ها یکی پس از دیگری بدون اتلاف وقت و هزینه به بهره برداری می رسد.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: سرعت اجرای طرح های وزارت بهداشت در سال های اخیر بسیار قابل توجه است و این طرح ها یکی پس از دیگری بدون اتلاف وقت و هزینه به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در سفر به استان آذربایجان غربی، مرکز جامع سلامت نازلو و پایگاه سلامت حضرت ولیعصر (عج) شهر ارومیه را افتتاح کرد.

در این دو افتتاح که دکتر آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و جمعی از مدیران معاونت بهداشت وزارت بهداشت حضور داشتند، دکتر رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت از بخش های مختلف این دو مرکز بهداشتی بازدید و در جریان روند ساخت و آماده سازی این واحدها جهت ارائه خدمت قرار گرفت.

رییسی در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: با شروع طرح تحول سلامت 6 هزار و 230 طرح در حوزه بهداشت در سراسر کشور اجرا شده که بهره برداری از آنها در اولویت برنامه های وزارت بهداشت است.

از این تعداد، 3800طرح به بهره برداری رسیده و 1230 طرح دیگر نیز در مراحل پایانی احداث قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل بقیه طرح ها با جدیت ادامه دارد، افزود: اولویت وزارت بهداشت رسیدگی و تجهیز مراکز مناطق کم برخوردار و محروم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 6000 طرح بهداشت در کشور

اجرای بیش از 6000 طرح بهداشت در کشور