مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 08:102018-08-16فناوري

انتشار به روزرسانی امنیتی برای نرم افزارهای ادوب


شرکت نرم افزاری ادوب برای 11 آسیب پذیری موجود در نرم افزارهای خود یک نسخه به روزرسانی امنیتی منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت هکرنیوز، این روزها که بازار آسیب پذیری و ضعف های رایانه ای به شدت رونق گرفته و اطلاعات شخصی کاربران را تهدید می کند، شرکت های توسعه دهنده و غول های تکنولوژی بسیاری نیز به دنبال برطرف کردن این موانع و مشکلات سایبری هستند و در این راستا نسخه های به روزرسانی جدیدی را منتشر می کنند.

با توجه به آنکه شرکت های نرم افزاری مختلف همواره به مدت چند ماه یک بار، یک نسخه به روزرسانی نرم افزاری یا امنیتی برای برنامه های توسعه داده شده خود ارائه می دهند، حالا شرکت ادوب نیز قصد دارد به منظور حفاظت از نرم افزارهای خود، یک نسخه از به روزرسانی امنیتی خود را تحت عنوان آپدیت امنیتی اوت 2018 منتشر کند.

بر اساس گزارش های منتشره، شرکت ادوب بالغ بر 11 آسیب پذیری را در دو برنامه محبوب و کاربردی خود یعنی ادوب آکروبات (Adobe Acrobat ) و ادوب ریدر (Adobe Reader) کشف کرده بود که به هکرها امکان ورود و نفوذ به اطلاعات شخصی کاربران را می داد.

وجود آسیب پذیری و ضعف های امنیتی در نرم افزارهای مختلف به هکرها و مجرمان سایبری اجازه می دهد که با نفوذ به خلاء و حفره های موجود در برنامه مذکور، به حجم وسیعی از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی افراد مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار به روزرسانی امنیتی برای نرم افزارهای ادوب

انتشار به روزرسانی امنیتی برای نرم افزارهای ادوب