مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 01:362018-08-15بين الملل

گفت و شنود/ ترامپ!


یارو به یکی می گفت تو در تک تک رگ های بدن من جای داری چون دیروز آزمایش خون دادم ، بهم گفتند انگل داری ! - یارو به یکی می گفت تو در تک تک رگ های بدن من جای داری چون دیروز آزمایش خون دادم ، بهم گفتند انگل داری ! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت: یکی از کارکنان زن کاخ سفید با انتشار کتاب و ارائه چند نوارصوتی از فساد اخلاقی گسترده ترامپ پرده برداشته است.

گفتم: شکل هر سایه خبر می دهد از سرّ ضمیر! گفت: نمونه هایی از فساد اخلاقی ترامپ که در این کتاب و فایل های صوتی آمده است به اندازه ای شرم آور است که شبکه های خبری آمریکا برای انتشار آن از مردم عذرخواهی کرده و یا از انتشار آن خودداری ورزیده اند.

گفتم : دیگه چی ؟! گفت: همسر ترامپ بعد از انتشار این کتاب به نویسنده آن گفته است، روزشماری می کنم که دوره ریاست جمهوری او تمام شود تا از او جدا شوم ! گفتم : واکنش ترامپ چه بوده ؟ گفت : با کمال پررویی گفته است مردم آمریکا با تمام وجودشان به من علاقه دارند! گفتم : یارو به یکی می گفت تو در تک تک رگ های بدن من جای داری چون دیروز آزمایش خون دادم ، بهم گفتند انگل داری !


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و شنود/ ترامپ!

گفت و شنود/ ترامپ!