مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 23:012018-08-15بين الملل

روزهای سخت دانشجویان و بیماران عربستانی در کانادا


ایندیپندنت می گوید دانشجویان و کارآموزان پزشکی سعودی با دستور مقامات کشورشان مجبور به خروج از کانادا شده اند و حتی مقدمات انتقال بیماران عربستانی بستری در بیمارستان های کانادا فراهم آمده و همه این ها به معنی دردسر برای اتباع سعودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، نشریه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی به تبعات تنش دیپلماتیک میان عربستان و کانادا برای اتباع سعودی و به خصوص بیماران بستری در بیمارستان های کانادا پرداخته است.

کانادا جمعه گذشته با ابراز نگرانی از بازداشت فعالان حقوق بشری در عربستان سعودی، از رژیم آل سعود خواسته بود که هرچه سریعتر آنها را آزاد کند.

وزارت خارجه ریاض نیز روز دوشنبه در واکنش به این انتقادات، ضمن فراخواندن سفیر خود از اُتاوا، فرستاده کانادا را نیز اخراج کرد.

سعودی ها پس از روبرو شدن با قاطعیت کانادایی ها در موضع خود، هر گونه معامله تجاری و سرمایه گذاری جدید با کانادا را ممنوع و خرید گندم کانادایی و پرواز خط هوایی حامل پرچم خود به اُتاوا را قطع کردند.

با وجود اعمال این محدودیت ها و ممنوعیت ها، آمار می گوید که اتفاق خاصی در حوزه تجاری نخواهد افتاد چون کانادا در سال 2017، مجموعاً 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سخت دانشجویان و بیماران عربستانی در کانادا

روزهای سخت دانشجویان و بیماران عربستانی در کانادا